Panaszkezelés
A Gránit Lízing erősen elkötelezett az Ügyfelek megfelelő szintű kiszolgálásában. Vállalatunk célja, hogy időben és szakszerűen megválaszolja, kezelje az esetlegesen felmerülő panaszokat.
Kérjük, amennyiben panasza van, ossza meg velünk, hiszen ezt egy lehetőségnek tekintjük, hogy jobban megismerjük az Önök igényeit. Az Ön észrevételeinek köszönhetően folyamatosan tudjuk fejleszteni a termékeinket, szolgáltatásainkat. Kérjük, amennyiben elégedett velünk, azt is ossza meg velünk.
Panaszát, visszajelzését vagy észrevételét ezen nyomtatvány kitöltésével tudja megosztani velünk:
Panaszát eljuttathatja hozzánk postai úton, telefonon vagy e-mail-en keresztül az alábbi elérhetőségeken is:
Postacím: Gránit Pénzügyi Zrt. 1133 Budapest, Váci út 76.
Telefon: +36 1 215 5557
E-mail: ugyfelszolgalat@granitlizing.hu
Írásbeli panaszának benyújtásához alkalmazhatja a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett panaszkezelési
formanyomtatványt, melyet ide kattintva érhet el.
Panaszkezelési folyamatunk
Amennyiben a panasz kivizsgálásának folyamatával kapcsolatban kérdése van vagy további információra lenne szüksége, kérem lépjen kapcsolatba ezzel a személlyel az általunk megadott elérhetőségek útján.